Omezený provoz Městského úřadu Český Krumlov
aktualizováno 17. 10. 2019
Po dobu následujících několika týdnů bude na Městském úřadu Český Krumlov omezen provoz Odboru úřad územního plánování, Odboru správy majetku a Odboru památkové péče.
Důvodem jsou stavební a další práce v budově úřadu, které souvisí se stěhováním odborů. Na základě změn v legislativě bylo totiž nutné značně personálně posílit Odbor úřad územního plánování, pro který se aktuálně zajišťují nové kanceláře. Důvodem je také další optimalizace chodu městského úřadu.
Odbor úřad územního plánování
Pracoviště v kanceláři č. 216 (Ing. J. Hermanová, Ing. V. Myslivečková) a pracoviště v kanceláři č. 213 (Ing. arch. Valder) budou plně funkční do 4. listopadu 2019.
Ve dnech 5.-6. listopadu 2019 budou tato pracoviště pro veřejnost uzavřena z důvodu stěhování do nových prostor. Jejich činnost bude obnovena 7. listopadu 2019 v nových prostorách v 1. patře městského úřadu v kanceláři č. V-118-A (Ing. arch. A. Valder, Ing. V. Myslivečková) a č. V-119 (Ing. J. Hermanová).
Pracoviště z kanceláře č. 217 (Ing. arch. D. Pešková, Ing. M. Andrejková) je dočasně přesunuto do 4. patra městského úřadu (prostory stavebního úřadu) do kanceláře č. 403. Ve dnech 8. a 11. listopadu 2019 bude toto pracoviště pro veřejnost uzavřeno z důvodu stěhování do nových prostor. Činnost pracoviště bude obnovena 12. listopadu 2019 v nových prostorách v 1. patře městského úřadu v kanceláři č. V-118-B.
Odbor správy majetku
Odbor správy majetku bude ve dnech od 23. října do 8. listopadu 2019 užívat prostor malé zasedací místnosti ve 1. patře městského úřadu. Po přestěhování bude odbor přestěhován do 2. patra úřadu do kanceláří č. 213-216 (bývalé kanceláře Odboru památkové péče).
Odbor památkové péče
17., 18. a 21. října 2019 budou zaměstnanci v náhradní kanceláři - zasedací místnosti v 1. patře. Od 22. října 2019 budou fungovat ve svých původních prostorech dál.
K samotnému stěhování dojde 1. a 7. listopadu 2019. Odbor památkové péče se přestěhuje do nových prostor v 1. patře budovy, kanceláře V-123, V-122, V-121.
Kancelář Jihočeské hospodářské komory
Kancelář Jihočeské hospodářské komory se přestěhovala do 2. patra do kanceláře č. 217.
Uzavření pokladny
Od 21. do 23. října 2019 bude uzavřena pokladna v 1. patře.
Kontakt
Po kliknutí na vybrané jméno se zobrazí kompletní informace o kontaktu.