aktualizováno 26. 9. 2017

Účastníci mezinárodní konference se zajímali, jak u nás funguje veřejná správa

Ve dnech 20.-21. září 2017 pořádalo Ministerstvo vnitra ČR mezinárodní konferenci k tématu zvyšování kvality veřejné správy na místní a regionální úrovni. Jako vzorový úřad, kam se účastníci konference jeli podívat, byl vybrán Městský úřad v Českém Krumlově. Terénní prezentace pro zahraniční účastníky zahrnovala seznámení s chodem veřejné správy v praxi, čili jakým způsobem se u nás vydávají občanské průkazy, cestovní doklady, řidičské průkazy, nebo jak na úřadě funguje pracoviště Czech POINT.

"Účastníci přijeli z různých evropských zemí, například z Ruska, Velké Británie, pobaltských států nebo Rakouska. Některé země mají veřejnou správu dost podobnou té naší, jiné zas odlišnější, ale všechny se zajímají se o to, jak zvýšit obyvatelům kvalitu a servis poskytovaných služeb. A to je zájmem nás všech, ať už jsme z jakéhokoliv státu," uvedl tajemník Městského úřadu Radim Rouče.

Fotogalerie

 

 

Icons from Freepik - www.flaticon.com are licensed by CC 3.0 BY

Město Český Krumlov