Nový vyvolávací a rezervační systém na městském úřadu
aktualizováno 26. 5. 2017
Komplikovaná správa a údržba, časté výpadky i zastaralá technologie stály za kompletní obměnou vyvolávacího systému na Městském úřadu v Českém Krumlově. Ve vstupní hale úřadu v Kaplické ulici funguje nyní zbrusu nový panel, jehož součástí jsou dvě přehledové obrazovky pro občanské průkazy/cestovní doklady a dopravní agendy, které navigují klienta na přepážku a umožňují zobrazovat další užitečný obsah. „Obnovou prošel i online rezervační systém, je víc intuitivní pro uživatele a zároveň efektivnější pro správu," doplňuje novinky z modernizace úřadu tajemník Radim Rouče. Přes systém mohou uživatelé také monitorovat fronty u přepážek, skutečnou dobu čekání i počet obsluhujících přepážek. Data jsou na webu aktualizována každou minutu. Elektronické objednávky jsou u obyvatel velmi oblíbené, na jaře úřad několikanásobně navýšil jejich kapacitu, u občanských průkazů a cestovních dokladů je možná rezervace po 20 minutách, u registru řidičů po 15 minutách a na registru vozidel po 30 minutách.
Po rozšíření úředních hodin a zavedení platby kartou na pokladně je tato inovace dalším krokem ve zkvalitňování služeb českokrumlovského městského úřadu.
Online rezervace naleznete zde.