aktualizováno 26. 5. 2017

Nový vyvolávací a rezervační systém na městském úřadu

aktualizováno 26. 5. 2017

Komplikovaná správa a údržba, časté výpadky i zastaralá technologie stály za kompletní obměnou vyvolávacího systému na Městském úřadu v Českém Krumlově. Ve vstupní hale úřadu v Kaplické ulici funguje nyní zbrusu nový panel, jehož součástí jsou dvě přehledové obrazovky pro občanské průkazy/cestovní doklady a dopravní agendy, které navigují klienta na přepážku a umožňují zobrazovat další užitečný obsah. „Obnovou prošel i online rezervační systém, je víc intuitivní pro uživatele a zároveň efektivnější pro správu," doplňuje novinky z modernizace úřadu tajemník Radim Rouče. Přes systém mohou uživatelé také monitorovat fronty u přepážek, skutečnou dobu čekání i počet obsluhujících přepážek. Data jsou na webu aktualizována každou minutu. Elektronické objednávky jsou u obyvatel velmi oblíbené, na jaře úřad několikanásobně navýšil jejich kapacitu, u občanských průkazů a cestovních dokladů je možná rezervace po 20 minutách, u registru řidičů po 15 minutách a na registru vozidel po 30 minutách.

Po rozšíření úředních hodin a zavedení platby kartou na pokladně je tato inovace dalším krokem ve zkvalitňování služeb českokrumlovského městského úřadu.

Online rezervace naleznete zde

 

Icons from Freepik - www.flaticon.com are licensed by CC 3.0 BY

Město Český Krumlov

Nastavení soukromí:

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas, který nám udělíte kliknutím na volbu „Souhlasím se vším“. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na volbu „Podrobné nastavení“.

Povolujete: