aktualizováno 19. 5. 2010

Městský úřad spustil on-line rezervační systém schůzek

aktualizováno 19.05.2010

Městský úřad Český Krumlov spustil 10. května 2010 rezervační systém s možností on-line objednání termínu schůzky na městském úřadě. V současnosti je tímto způsobem zprovozněna agenda registru vozidel, dovozů - schválení technické způsobilosti a také agenda registru řidičů. Na webových stránkách města www.ckrumlov.cz/mojeschuzka je zveřejněn kalendář s výhledem na tři měsíce dopředu, do nějž se může klient objednat a zarezervovat si tak vybraný termín.

Jak systém funguje?

V oddělení dopravně-správních agend Městského úřadu Český Krumlov je instalován elektronický kiosek, v němž si návštěvníci úřadu vyberou příslušnou agendu, kterou potřebují vyřídit a nechají si vytisknout lístek s pořadním číslem. Automatický vyvolávací systém potom zve jednotlivá pořadová čísla k daným přepážkám. „Vyvolávací systém na městském úřadě funguje již několik let. Letos jsme vyměnili elektronický kiosek u přepážek a zprovoznili funkci on-line objednávání. Nová funkce by měla přispět k eliminování front. Navíc zaměstnanci městského úřadu mají přehled, kolik klientů je třeba odbavit a mohou ohlídat kapacitu přepážek. Celý systém může výrazně přispět ke zvýšení komfortu pro klienty městského úřadu a snížení doby strávené čekáním na odbavení na přepážkách," sdělil tajemník Městského úřadu Český Krumlov Jindřich Fadrhonc.

Pokud klient využije ještě před tím, než přijde na úřad, on-line objednání schůzky, zajistí si přednostní odbavení na přepážce. „Systém funguje tak, že se klient objedná přes internet na určitý čas (rozpětí 1 hodiny, například mezi 13. a 14. hodinou) a v on-line systému získá svůj PIN kód. Jakmile přijde na úřad, tak tento PIN kód zadá v elektronickém kiosku a získá stejně jako ostatní návštěvníci lístek s pořadním číslem. Toto pořadní číslo je ale vyvoláno přednostně, jakmile se během hodiny, na níž je klient objednán, uvolní žádaná přepážka," objasnil vedoucí Odboru dopravy a silničního hospodářství Miroslav Hála.

Občan má možnost si přes internet zamluvit den a hodinu, kdy chce být odbaven. V aplikaci si může zamluvit termín až na 3 měsíce dopředu. Systém je nastaven tak, že na každou úřední hodinu umožňuje objednání jednoho člověka (Například v pondělí může být přes internet objednáno maximálně 6 klientů v následujících hodinových intervalech: 7:30 - 8:30; 8:30 - 9:30; 9:30 - 10:30; 12:30 - 13:30; 13:30 - 14:30; 14:30 - 15:30). Pro potvrzení zvoleného termínu a správnosti celé rezervace je vyžadováno potvrzení rezervace přes e-mail (proklik a potvrzení). Po zvolení termínu je klientovi vygenerován čtyřmístný PIN kód. Po dostavení se ke kiosku ve zvoleném čase, zvolení tlačítka „Klienti objednaní přes web" a zadání příslušného PIN kódu se automaticky vytiskne lístek s pořadovým číslem pro objednanou agendu. Jakmile je přepážka volná a je i příslušný čas, systém jako dalšího v pořadí vyvolá právě objednaného klienta. Jakmile se klient nedostaví v objednaném čase, pořadové číslo je v systému stornováno.

On-line objednávkový systém je zveřejněn na webových stránkách města www.ckrumlov.cz/obcan - v levém menu v Úřadu on-line nebo v sekci Rychle hledám na úvodní stránce. Tak zvaná rychlá adresa a snadno zapamatovatelný odkaz je zprovozněna na www.ckrumlov.cz/mojeschuzka.

Icons from Freepik - www.flaticon.com are licensed by CC 3.0 BY

Město Český Krumlov

Nastavení soukromí:

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas, který nám udělíte kliknutím na volbu „Souhlasím se vším“. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na volbu „Podrobné nastavení“.

Povolujete: