aktualizováno 28. 5. 2024

Nové moderní pracoviště odboru dopravy

Oddělení dopravně správních agend v přízemí budovy městského úřadu v Kaplické ulici prošlo kompletní rekonstrukcí. Tento prostor už dlouhou dobu nevyhovoval současným standardům pro moderní pracovní prostředí úřadů, v prakticky nezměněné podobě sloužil od 90. let. Staré přepážky byly ještě po Komerční bance, která tu v minulosti měla kanceláře.

Nový prostor nabízí 8 přepážkových pracovišť: 5 přepážek obsluhuje registr vozidel a 3 registr řidičů. Prostor nabízí větší komfort pro klienty, zároveň i zaměstnanci mají nyní důstojné zázemí pro svou práci. Registry řidičů a vozidel jsou velmi vytížená pracoviště, která denně odbaví desítky klientů.

Rekonstrukce celého prostoru stála 3,95 mil. korun.

Zrekonstruované oddělení dopravně správních agend, zdroj: oKS (1/4)Zrekonstruované oddělení dopravně správních agend, zdroj: oKS (2/4)Zrekonstruované oddělení dopravně správních agend, zdroj: oKS (3/4)Zrekonstruované oddělení dopravně správních agend, zdroj: oKS (4/4)

Icons from Freepik - www.flaticon.com are licensed by CC 3.0 BY

Město Český Krumlov

Nastavení soukromí:

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas, který nám udělíte kliknutím na volbu „Souhlasím se vším“. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na volbu „Podrobné nastavení“.

Povolujete: