aktualizováno 28. 5. 2024

Nové moderní pracoviště odboru dopravy

Oddělení dopravně správních agend v přízemí budovy městského úřadu v Kaplické ulici prošlo kompletní rekonstrukcí. Tento prostor už dlouhou dobu nevyhovoval současným standardům pro moderní pracovní prostředí úřadů, v prakticky nezměněné podobě sloužil od 90. let. Staré přepážky byly ještě po Komerční bance, která tu v minulosti měla kanceláře.

Nový prostor nabízí 8 přepážkových pracovišť: 5 přepážek obsluhuje registr vozidel a 3 registr řidičů. Prostor nabízí větší komfort pro klienty, zároveň i zaměstnanci mají nyní důstojné zázemí pro svou práci. Registry řidičů a vozidel jsou velmi vytížená pracoviště, která denně odbaví desítky klientů.

Rekonstrukce celého prostoru stála 3,95 mil. korun.

Zrekonstruované oddělení dopravně správních agend, zdroj: oKS (1/4)Zrekonstruované oddělení dopravně správních agend, zdroj: oKS (2/4)Zrekonstruované oddělení dopravně správních agend, zdroj: oKS (3/4)Zrekonstruované oddělení dopravně správních agend, zdroj: oKS (4/4)

Icons from Freepik - www.flaticon.com are licensed by CC 3.0 BY

Město Český Krumlov

Cookie, ikona Nastavení soukromí

Aby web běžel hladce a naše služby byly co nejkvalitnější, používáme soubory cookies – malé datové soubory uložené ve vašem prohlížeči. Díky vašemu souhlasu můžeme web lépe přizpůsobit vašim potřebám a zlepšovat jeho obsah i funkce. Souhlas udělíte kliknutím na „Povolit vše“. Pokud si přejete nastavení upravit, zvolte možnost „Upravit souhlas“. Děkujeme.

Povolujete: