aktualizováno 18. 12. 2018

Provoz městského úřadu během Vánoc

aktualizováno 18. 12. 2018

Městský úřad Český Krumlov informuje obyvatele a klienty o úpravách provozu v době nadcházejících svátků:

  • čtvrtek 27. 12.: běžný provoz, nebudou přijímány bezhotovostní platby;
  • pátek 28. 12: běžný provoz, nebudou přijímány bezhotovostní platby;
  • pondělí 31. 12.: úřední hodiny a provozní doba úřadu omezena od 7.30 do 12.00 hodin, nebudou přijímány bezhotovostní platby;
  • úterý 1. 1.: státní svátek;
  • středa 2. 1.: běžný provoz, kromě pokladny, která zahájí provoz v 9.30 hodin, budou přijímány pouze bezhotovostní platby.

Omezení vychází z provozních opatření Komerční banky a souvisejících úkonů městského úřadu týkajících se především převodu finanční hotovosti.

Děkujeme za pochopení a přejeme příjemné prožití svátků vánočních. 

 

Icons from Freepik - www.flaticon.com are licensed by CC 3.0 BY

Město Český Krumlov

Nastavení soukromí:

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas, který nám udělíte kliknutím na volbu „Souhlasím se vším“. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na volbu „Podrobné nastavení“.

Povolujete: