Provoz městského úřadu během Vánoc
aktualizováno 18. 12. 2018
Městský úřad Český Krumlov informuje obyvatele a klienty o úpravách provozu v době nadcházejících svátků:
- čtvrtek 27. 12.: běžný provoz, nebudou přijímány bezhotovostní platby;
- pátek 28. 12: běžný provoz, nebudou přijímány bezhotovostní platby;
- pondělí 31. 12.: úřední hodiny a provozní doba úřadu omezena od 7.30 do 12.00 hodin, nebudou přijímány bezhotovostní platby;
- úterý 1. 1.: státní svátek;
- středa 2. 1.: běžný provoz, kromě pokladny, která zahájí provoz v 9.30 hodin, budou přijímány pouze bezhotovostní platby.
Omezení vychází z provozních opatření Komerční banky a souvisejících úkonů městského úřadu týkajících se především převodu finanční hotovosti.
Děkujeme za pochopení a přejeme příjemné prožití svátků vánočních.