Správa města, komunikace s veřejností a jiné
Zkvalitňování a digitalizace služeb městského úřadu byla a je zavedenou součástí vedení úřadu. Svědčí o tom řada nových služeb a produktů vytvořených IT pracovníky, které mohou prostřednictvím městských webů využívat občané i podnikatelé a rovněž ocenění, kterého se dostává každoročně úřadu v celostátní soutěži Přívětivý úřad. Transparentní zadávání zakázek města v souladu se zákonem a interními pravidly bylo a je samozřejmou praxí města i jeho organizací.
Pokud jde o záměr zvyšování příspěvků do grantových programů města a participativního rozpočtu, k tomu z důvodů mimořádných událostí uplynulých let nedošlo. Částky na tyto programy zůstaly prakticky na úrovni roku 2019.
V uplynulém volebním období byly ustaveny poradní orgány města, a to jak ty povinné ze zákona (výbory), tak nepovinné – komise rady města a hodnotící komise pro grantové programy. Kromě toho byly součástí práce města poradní týmy pro specifické agendy, jako například pracovní skupina pro tvorbu nového územního plánu, pro dopravní problematiku, projektový tým pro přestavbu kasáren na novou městskou čtvrť atp.