aktualizováno 20. 4. 2021

Městský úřad obnovuje od pondělí 26. dubna úřední hodiny v plném rozsahu

Provoz Městského úřadu Český Krumlov se vrací do běžného režimu. Od příštího pondělí bude veřejnosti přístupný opět každý den. 

Úřad bude od pondělí 26. dubna 2021 vykonávat veškeré agendy bez omezení, pro komunikaci s klienty ale nadále preferuje elektronickou formu prostřednictvím e-mailu, telefonu, datových zpráv, pošty nebo přes podatelnu.

„K vyřízení záležitostí už sice nebude nutné, aby se klienti objednávali, přesto rezervaci termínu na úřadu doporučujeme. Pro klienty je to pohodlný způsob, nemusí trávit čas čekáním, než na ně přijde řada a mají jistotu, že v objednaný čas se jim bude úředník věnovat,“ uvádí tajemník městského úřadu Radim Rouče.

V úředních hodinách budou volně přístupné obě budovy úřadu, tj. v Kaplické ulici 439 i na náměstí Svornosti 1. Na úřadu i nadále platí přísná hygienická pravidla. Exponovaná místa jako zábradlí, kliky, tlačítka na výtahu a další jsou několikrát denně dezinfikována. Na chodbách jsou také k dispozici dávkovače s dezinfekcí na ruce.

V budovách úřadu platí povinnost dodržování dvoumetrového odstupu od ostatních osob a nošení respirátorů. Přepážková pracoviště jsou vybavena průhlednými bariérami, které chrání pracovníky úřadu i jeho klienty. Samozřejmostí je každotýdenní testování zaměstnanců úřadu na covid-19.

Úřední hodiny od 26. dubna 2021

On-line rezervace návštěvy na úřadu

Icons from Freepik - www.flaticon.com are licensed by CC 3.0 BY

Město Český Krumlov

Nastavení soukromí:

Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas, který nám udělíte kliknutím na volbu „Souhlasím se vším“. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na volbu „Podrobné nastavení“.

Povolujete: